poniedziałek, 24 października 2016

TUCHOLA

Tuchola - stolica Borów Tucholskich, to ponad 14 tys. miasto jest jednym najstarszym na Pomorzu. To miasto o ponad siedmiowiekowej historii. Leży w północno-zachodniej części województwa kujawsko–pomorskiego i jest otoczona lasami, z malowniczą rzeką Brdą i okolicznymi jeziorami.


Zespół Szkół Leśnych w Tucholi istnieje od 1 września 2007 i kontynuuje tradycje Technikum Leśnego utworzonego w 1965 przez Ministerstwo Leśnictwa i Przemysłu Drzewnego. Uczniowie noszą oliwkowozielone mundury. Patronem szkoły jest pierwszy dyrektor Lasów Państwowych Adam Loret. 

Pocztówkę otrzymałem od Edyty z miasteczka, gdzie noce są piękniejsze niż dzień :)

5 komentarzy:

  1. Mundury widziałam, ponieważ 3 moich znajomych uczyło się na leśników w Tucholi. Bardzo ciekawa pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele szkół ma swoje własne pocztówki. Tak się składa, że mam kilka tego typu pocztówek i wszystkie z tego samego województwa:)

      Usuń
  2. Po raz pierwszy widzę pocztówkę prezentującą właśnie szkołę. Nie powiem, jest to interesujące pomimo tego, że sama kartka aż tak mocno nie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie spotkałam się ze szkołą na pocztówce. Najładniejsza jest tu sowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bory Tucholskie <3!!! W samej Tucholi nie byłam, jedynie przez nią przejeżdżałam, ale uwielbiam te tereny i zawsze chętnie wybieram się przy każdej możliwej okazji w te rejony :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze!
Jeśli byłaś/-eś w opisywanych miejscach podziel się swoimi wrażeniami :-)